الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) می گوید که ساخت محیط های بسیار بزرگ برای Assassin’s Creed III به این دلیل امکان پذیر شد که آن ها هر سال یک نسخه از این سری را راهی بازار کرده بودند. او به این موضوع اشاره کرد که کار ساخت Assassin’s Creed III از نسخه Brotherhood آغاز شده بود. هسته تیم ACIII نزدیک به 3 سال است که در کنار هم کار می کنند و کاری در این بازی کرده اند که تا کنون کسی در صنعت بازی نتوانسته آن را انجام دهد. هاچینسون به این موضوع اشاره کرد که آن ها پروژه های پشتیبانی ای مانند دو نسخه قبلی این سری از بازی ها داشتند که باعث شد بتوانند ACIII را بسیار زیبا خلق کنند.
آخرین ارسال های انجمن