loading...
*_*_*سلاطین گیم*_*_*
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
cd kay اساسین کرید رولیشن بالاخره گذاشته شد. 3 2226 michaelnug
راهنمای قدم به قدم Assassin's Creed 2 به زبان فارسی !! 1 2486 amin
اخرین تصاویر از اساسین کرید 3 6 2083 mass3
wallpaper های فول اچ دی (آپدیت روزانه) 7 611 akmarandi
قوانين استفاده از سايت 1 229 admin
دانلود بازی Assassins Creed v3.2.2 برای آندروید 0 456 akmarandi
شایعات پیرامون جدید DLC بازی AC:Revelations 0 217 akmarandi
عکسهای کاریکاتور کانر شخصیت اساسین کرید 3 0 577 akmarandi
عکسهایی از پیری الطائر 0 251 akmarandi
عکسهایی از پیری الطائر 0 321 akmarandi
عکسهایی از پیری الطائر 0 253 akmarandi
راهنمای قدم به قدم Assassin's Creed 2 به زبان فارسی !! 0 236 akmarandi
Darim And Sef The Sons Of Altair 0 211 akmarandi
تاپیک بررسی کیس و پاور 3 481 akmarandi
عدم فروش آیپد در فروشگاه اپل به یک دختر ایرانی 0 211 akmarandi
دانلود ویندوز 8 download windows 8 free full version 0 227 akmarandi
Smart tools™ v1.0 0 176 akmarandi
به دو ناظم حرفه ای در بخش موبایل نیازمند هستیم. 0 190 akmarandi
موزیلا: هفته آینده، خبر بزرگی برای اندروید خواهیم داشت 0 202 akmarandi
توجه به این موضوع اصلی 0 200 akmarandi
محصول مشترک سامسونگ، سونی و اچ تی سی! 0 180 akmarandi
آپديت اندرويد 4.0 براي تمام تبلت هاي GALAXY Tab ماه مرداد منتشر خواهد شد. 0 202 akmarandi
iOS 6 اپل در مقایسه با اندروید 4 و ویندوز فون 7.5 0 220 akmarandi
نظر شما درباره مشکلات اساسین کرید چیست؟ 1 230 akmarandi
دانلود فونت بازی اساسینز کرید 0 288 akmarandi
آنلاین بازی کردن 3 336 akmarandi
جديد ترين عكس هاي اساسين كريد 3 0 1173 akmarandi
نام XBox بعدی Surface است 0 230 akmarandi
عدم حضور مایکروسافت در گیمزکام 0 201 akmarandi
باز کردن سی دی رام و بستن آن به وسیله برنامه akmarandi 0 414 akmarandi
Lord Of The Games بازدید : 76 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)


نسخه جدید سری بازی های Assassin’s Creed مدتی پیش توسط Ubisoft معرفی شد و مشخص شد که این بازی در قاره آمریکا رخ می دهد و ماجراهای مربوط به انقلاب آمریکا را روایت می کند. ایده این بازی از طرح های هنری اولیه ای که هنرمندان Ubisoft آن را خلق کردند، شکل گرفت. طرح هایی که بعضی وقت ها تنها شامل چند خط سیاه می شدند و کم کم پر و بال می گرفتند. Assassin’s Creed III توسط Ubisoft Montreal ساخته می شود. آن ها برای این شماره با شخصی به نام ایکزیویر توماس (Xavier Thomas) کار کرده اند. او یک هنرمند واقعی است و می داند که به چه صورت باید در این بازی کار کرد.

او درباره حضورش در این بازی می گوید: "من مدت 8 سال است که با Ubisoft کار می کنم. من از لحظه شروع ساخت اولین نسخه از این سری از بازی ها در کنار تیم سازنده حضور داشتم و طرح های زیادی برای این سری خلق کرده ام که برخی از آن ها به طرح روی جلد بازی نیز تبدیل شدند. کار من با تیم سازنده بازی بسیار نزدیک بود و همیشه با هم کار می کردیم." اولین طرحی که از Assassin’s Creed III منتشر شد، نیز کار او بوده است. توماس از یک سبک جدید استفاده کرد که به وسیله آن بتواند این طرح را به خوبی خلق کند و به چیزی تبدیل شود که بتوان با آن AC III را معرفی کرد. او درباره طرحش اینگونه صحبت می کند که: "هدف اصلی این بود که بازیکنان با دیدن این طرح هیجان زده بشوند.

اولین تصویری که از این بازی منتشر می شد، شخصیت اصلی این نسخه را معرفی می کرد. یک شخصیت جدید که یک دنیای تازه را پیش روی خودش و بازیکنان می بیند. برخی از قسمت های او مربوط به شخصیت هایی مانند اتزیو (Ezio) و الطائر (Altair) می شوند. این قسمت ها ریشه او را نشان می دهند و المان های یک Assassin را در بر دارند. کلاه روی صورت و طیغه های پنهان همیشه جزئی از شخصیت های این سری از بازی ها بوده، اما شخصیت جدید این نسخه یک تبر (Tomahawk) نیز در اختیار دارد. در طراحی لباس او سعی کردم که چیزهای جدیدی دیده شوند، چرا که او یک قهرمان جدید است. البته طرح لباس های او باید به شکلی می بود که با فضای بازی نیز همخوانی داشته باشد."

سلاح جدید شخصیت اصلی این نسخه به نوعی نماد این شخصیت به حساب می آید و او را معرفی می کند. سلاح های او بیانگر گذشته او هستند و همچنین المان های جدیدی در گیم پلی بازی به وجود آورده اند. توماس درباره سلاح های موجود در بازی اینگونه توضیح می دهد: "سلاح ها در این بازی به بازیکنان ایده های جدید برای بازی کردن می دهند که از آن ها می توان در نسخه های بعدی این سری نیز استفاده کرد. اگر از نزدیک به تصویر بازی نگاه کنید، شخصیت اصلی بازی که کانر (Connor) نام دارد، حالت یک شکارچی (Predator) را به خودش گرفته است. محیط و طبیعت موجود در بازی ایده های جدیدی به گیم پلی اضافه کرده اند و باعث شده اند که در آن قسمت های جدیدی به وجود بیایند."

توماس یکی دیگر از دلایلی که اولین تصویر بازی به این شکل بود را اینگونه توضیح می دهد: "من می خواستم بازیکنان از خودشان سوال کنند که این قهرمان جدید کیست؟ آیا او با سربازان است یا علیه آن ها کار می کند؟ این سوالات باعث می شوند که بتوان پیشینه شخصیت بازی را بهتر خلق کرد." در طراحی کاور بازی نیز از المان های مستقل استفاده شده است. یکی از آن ها، پرچم آمریکا است که پشت سر کانر مشخص است. ابتدا قرار نبود که پرچم پشت سر او قرار بگیرد. در طرح های اولیه نیز پرچم پشت او قرار نداشت، اما زمانی که مشخص شد بازی در آمریکا است، پرچم به آن اضافه شد.

یکی دیگر از این المان های مستقل که حالت هنری به این تصویر بخشیده و باعث می شود بازی بهتر به نظر برسد، برف است. اگر از نزدیک به تصویر نگاه کنید، متوجه می شوید که برف ها براق هستند و این نشان از مجازی بودن آن ها در Animus است که نمایانگر این است که بازی در دنیای مدرن نیز در جریان است و اتفاقات ریشه در آینده نیز دارند. تمام این المان ها در کنار هم باعث می شوند که تصویر بازی مرموز به نظر برسد. این بازی یک Creative Director جدید نیز در کنار خودش خواهد داشت. او کارش را در استرالیا شروع کرد و اولین بازی هایش را روی کنسول Game Boy Advance ساخت. او الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) نام دارد که قبلاً در استودیوی Maxis کار می کرده و طراح ارشد بازی Spore بوده است.

او برای اینکه سری Assassin’s Creed همیشه تازه و جذاب باشند، ایده های جدیدی را در صنعت بازیسازی به وجود آورده است. هاچینسون درباره چالش های این بازی می گوید: "من بازیکنان و افراد زیادی را می بینم که از من سوال می کنند که اگر این اتفاق در بازی رخ بدهد، بازی به یک سمت دیگر می رود و اگر این اتفاق در بازی رخ بدهد، بازی به سمت دیگری می رود. باید بگویم که سیستم یک بازی به این صورت نیست. یک بازی از سیستم های مختلفی تشکیل شده و چیزهای مختلفی را روایت می کند. چیزی که برای من در این پروژه جالب است، این است که بازیکنان در این بازی خودشان را در داستانی خواهند دید که هرگز مانند آن را تجربه نکرده اند.

بازی به شکلی است که بازیکنان خودشان داستان را کشف می کنند و خودشان داستان را روایت می کنند. ما در بخش Game Design ابزاری خلق کردیم که هسته بازی را تشکیل می دهند و شامل این موضوع می شوند که بازی به چه شکل روایت شود و به چه صورت می توان آن را روایت کرد. این موضوع به ما اجازه می دهد که بازی را کنترل کنیم. این قسمت باعث شده که تا ما زمانی که کاری را اشتباه انجام می دهیم، متوجه آن بشویم. در واقع این بخش ما را بسیار با سختی مواجه کرده، اما نتیجه خوب باعث می شود که این کار را انجام دهیم. من زمانی که در Maxis کار می کردم، مشغول ساخت بازی Spore بودم.

سیستمی در این بازی به وجود آوردیم که در آن بازیکنان مجاز به انجام هر کاری بودند و کارهای بسیار زیادی را می توانستند انجام دهند. زمانی که بازی Spore را ساختیم، فهمیدم که این عنوان از آن بازی هایی نیست که دوباره کسی آن را خلق کند. این بازی یک ایده کاملاً جدید بود. در آن بازی طرح های زیادی را مشاهده کردید و این موضوع پیچیدگی Game Design را به نمایش درمی آورد. قبلاً بازی ای در این سبک نساخته بودیم که از آن الگوبرداری کنیم و حتی بازی ای هم در بازار وجود نداشت که آن را نگاه کنیم. هیچ گونه زیر بنایی برای ساخت این بازی وجود نداشت. این بازی به من یاد داد که برای Game Design نباید همیشه از ایده تکراری استفاده کرد.

من زمانی که در یک پروژه قرار دارم، دوست دارم چیزهای جدید از آن یاد بگیرم." بعد از طراحی بازی و مبحث Game Design نوبت به داستان می رسد. این سری از بازی ها را می توان از نظر داستان بسیار فوق العاده دانست. آن ها تنها یک قسمت از تاریخ را انتخاب می کنند و داستانی برای آن خلق می کنند که واقعاً هیجان انگیز است. نویسنده داستان بازی کسی نیست جز کوری می (Cory May) که داستان نسخه های اول، دوم و Brotherhood را نوشته بود. او درباره خلق داستان بازی می گوید که: "ما برای خلق داستان بازی تحقیقات زیادی انجام دادیم که مربوط به زمانی می شد که بازی در آن رخ می داد.

زبان خاصی در آن زمان وجود داشته و چون صدایی از آن زمان در دسترس نبود، ما تحقیقات بیشتری در اینباره انجام دادیم تا بتوانیم در مورد آن زمان اطلاعات بدست بیاوریم. متخصصی در اینباره پیدا کردیم که به ما در ساخت این زبان کمک کرد. تا جایی که توانستیم به سرگذشت شخصیت هایی که در این بازی وجود دارند، توجه کردیم. اینکه آن ها کجا به دنیا آمده اند، آیا در آمریکا به دنیا آمده اند و بزرگ شده اند یا اینکه در انگلیس بوده اند و به آمریکا آمده اند، از جمله مسائلی بود که ما به آن توجه کردیم. هر جا هم که لازم بود، از متخصص های مختلف استفاده کردیم تا ما را راهنمایی کنند. درباره لهجه های آن زمان نیز تحقیق کردیم.

در بعضی مواقع کار به جایی رسید که ما آرزو می کردیم که ای کاش ماشین زمان داشتیم و به آن زمان می رفتیم. لهجه آن زمان به شکلی بود که اگر ما آن را در بازی به کار می بریم، مردم متوجه آن نمی شدند. به همین دلیل سعی کردیم در آن تغییراتی ایجاد کنیم که صحبت ها قابل فهم باشند. البته این تغییرات به صورتی بوده که به بدنه اصلی گویش آن زمان صدمه وارد نکند و بازیکنان بتوانند دقیقاً حس حضور در آن زمان را احساس کنند." کوری در مورد تحقیقاتی که درباره این بازی انجام دادند می گوید: "من نمی خواهم بگویم که بهترین افراد در این کار هستیم، اما تمام سعی خودمان را کردیم که همه چیز بسیار خوب به نظر برسد و مشکلی در آن به وجود نیاید. سعی کردیم که همه چیز دقیق باشد.

تکنولوژی ها و حقایق را به خوبی در داستان قرار دادیم. هر چه ما در این سری از بازی ها به زمان حال نزدیک شدیم، با اتفاقات بیشتری روبرو شدیم. جنگ های مختلف و اتفاقات زیادی که رخ داده، واقعاً کار ما را مشکل کردند. اتفاقات تاریخی را باید به شکلی در بازی روایت می کردیم که برای مردم باورپذیر باشند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. روایت خشک و خالی تاریخ برای کسی جذابیت ندارد. باید به آن ها شاخ و برگ هایی اضافه می کردیم که نه به اصل ماجرا صدمه وارد می کرد و هم برای بازیکنان هیجان و جذابیت به وجود بیاورد. چالش این بازی بیشتر از نسخه های قبلی بود. این بازی از اتفاقات تاریخی بیشتری تشکیل شده و این موضوع کار را جدی تر و سخت تر می کرد.

ما سعی کردیم تا جایی که ممکن است، حقایق را پوشش دهیم و آن ها را با کمترین تغییری در بازی به نمایش دربیاوریم. هر چه اطلاعات و وقایع بیشتر باشند، کار سخت تر و سخت تر می شود. الان با تاریخی روبرو هستیم که کم و بیش همه با آن آشنایی دارند. قسمت هایی را از خودمان به بازی اضافه کردیم، اما باز هم روند بازی بسیار دقیق روایت می شود. اشخاص واقعی زیادی در بازی حضور دارند که در زمان و مکان و اتفاق درست کشته می شوند. به نظر من این موضوع یکی از قسمت هایی است که سری AC را جالب کرده است. در AC III در وقایع تاریخی حضور خواهید داشت.

در نسخه های قبلی فقط شخصیت های واقعی و ساختمان های تاریخی وجود داشتند که ما برای آن ها اتفاقات مختلف خلق کردیم. به نظر من این تغییری که در Assassin’s Creed III به وجود آوردیم، کار بسیار بزرگی در این سری از بازی ها بوده است. در نسخه های قبلی برای شهر فلورانس اطلاعات زیادی داشتیم، اما زمانی که به ونیز رسیدیم، دستمان از اطلاعات خالی بود. به همین خاطر خودمان چیزهایی را برای بازی خلق کردیم. حال در این نسخه با عکس این موضوع روبرو هستیم. آنقدر اطلاعات داریم که نمی دانیم باید با آن ها چه کار بکنیم. سر این موضوع که چه قسمت هایی باید در بازی وجود داشته باشند و چه قسمت هایی را باید نادیده بگیریم، صحبت های زیادی انجام دادیم. در این پروژه یک دنیا اطلاعات روی میز داشتیم و باید با آن ها یک داستان خوب درست می کردیم.

حتی موضوع هایی مانند اینکه بارش باران در بازی داشته باشیم یا نه و هوا گرم باشد یا سرد نیز بحث کردیم. این شرایط نیز روی زمانی که اتفاقات مختلف در بازی رخ می دهند، تأثیرگذار بود. تا جایی هم که توانستیم، سعی کردیم شرایط آب و هوایی نیز به واقعیت نزدیک باشد. شرایط آب و هوا در بازی دقیقاً به شکلی طراحی شده که در زمان اصلی وجود داشته است. اتفاقات تاریخی بازی با آب و هوایی که دقیقاً در آن لحظه حکم فرما بوده نمایش داده می شوند. در طول بازی ممکن است که به مدت 30 ثانیه به یک اتفاق تاریخی اشاره شود. شما می توانید آن را در Google جستجو کنید و به صفحه Wikipedia آن بروید و ببینید که همه چیز درست روایت شده است.

Lord Of The Games بازدید : 68 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

Ubisoft تصاویر جدیدی از بازیAssassins Creed III: Liberation که برای کنسول دستی PSvita در حال ساخت است منتشر کرد


این برای اولین بار است که شما باید در نقش یک زن مراحل تک نفره را بازی کنید
این بازی در ۳۰ اکتبر منتشر می شود

newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 06 Frame NewOrleans Stealth 156x102 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 06 HD NewOrleans Stealth 156x88 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 07 Frame NewOrleans Pursuit 156x102 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation

newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 07 HD NewOrleans Pursuit 156x88 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 08 Frame NewOrleans CoverSystem 156x102 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation
newUploads 2012 0531 8f44faddc32cc1674724fcc8243af864 120604 7pm ACL SC SP 08 HD NewOrleans CoverSystem 156x88 تصاوير جديد Assassins Creed III: Liberation

Lord Of The Games بازدید : 96 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)
-خواندن همه ی فرمت های اهنگ ها حتی صداهای ضبط شده از طریق گوشی همراه

-تصویر زیبا بازی اساسین کرید به عنوان پشت زمینه پلیر

-نشان دادن اسم اهنگ

-دکمه قطع.پخش.تکرار

-دکمه های مخصوص کم و زیاد کردن صدای اهنگ

-لوگوی اختصاصی اساسین کرید برای ارم موزیک پلیر ما

-قابلیت جابه جایی در هر کجا ویندوز

-نشان دادن رفتن اهنگ و مدت اهنگ

-استفاده توسط هر شخص

بزرگترین پلیر اساسین کرید را دانلود کنید

دانلود

Lord Of The Games بازدید : 52 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)



سازندهگان بازی حتی بیشتر از گیمر ها مشتاق هستند تا شما ورژن دمو و قابل بازی این نسخه را در E3 2012 امتحان کنید (منظورش ما که نیستیم). سازندگان بازی گفته اند که آن ها حتی بر روی نسخه ی تست که قرار است در E3 نمایش داده شود به شدت کار کرده اند.

خبر ها حاکی از آن است که همین دموی کوتاه، شش صحنه سینماتیک را در دل خود جای داده .

Assassin’s Creed III اواخر ماه اکتبر بر روی PC, PlayStation 3 و Xbox 360 و همچنین یک نسخه Wii U منتشر خواهد شد.

Lord Of The Games بازدید : 69 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

Assassins Creed Revelations java دانلود بازی جاوا Assassin’s Creed Revelations 2011 برای موبایل


بالاخرهبازیزیبا و اکشناساسین کرید رولوشن ۲۰۱۱Assassins Creed Revelationsبرای موبایل عرضه شد. این بازی توسط غول بازی سازی موبایل یعنی شرکتگیم لافتGameloftدر سال ۲۰۱۱ منتشر شده است. اینبازیبرای گوشی های پلتفرمجاوانوکیا و سونی اریکسون در سایزهای s60 240×320 N73,s40 240×320, 128×128, 128×160, 176×208,s60 240×320 N95 ارائه شده است که شما می توانید آنرا از سایتیاس دانلوددریافت نمایید.

note52 دانلود بازی جاوا Assassin’s Creed Revelations 2011 برای موبایلفرمت:JAVA

chart pie59 دانلود بازی جاوا Assassin’s Creed Revelations 2011 برای موبایلحجم: ۳ مگا بایت

down61 دانلود بازی جاوا Assassin’s Creed Revelations 2011 برای موبایلدانلود:دانلود مستقیم

lock48 دانلود بازی جاوا Assassin’s Creed Revelations 2011 برای موبایلرمز:www.yasdl.com


Lord Of The Games بازدید : 60 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)


رمان نویس،جانBeiswengerطرح دعوی در دادگاهعلیهیوبی سافتکاهش یافته است،که او در آنادعا کردجهانکیشقاتل،ایدهازیکی ازکتاب هایخود،لینکبه سرقت بردهاست.Gametrailers،ازآنهاBeiswengerشکایت کرددرهمینموردبا نویسندهدر تاریخ 18 مهتحت شرایطنامعلومیحل و فصلشدهاست.
Lord Of The Games بازدید : 85 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

در ششم ماه JUNE 2011 شرکت Ubisoft کنفرانسی در نمایشگاه E3 داشت که در آن شب این تریلر پخش شد. حال این تریلر بسیار زیبا را برای دانلود گذاشته ایم


Lord Of The Games بازدید : 93 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)


1. من در این سرزمین مستاسلم . قسمتی از من میخواد که با تمام خارجی ها بجنگه و اونها رو بیرون کنه . و و اون قسمت دیگه من خودش خارجیه .

2. منبه نام آزادی با دشمنان می جنگم و به موقعیتشون کاری ندارم .

3.تاوقتی کهمردان شجاعی هستند و تاریخ امروزرا می نویسند . آینده ی این سرزمین به این بستگی داره که اونها واقعا چقدر آزادند .

حالا تحلیلش

1. موقعی که بخش اول این حرف ها رومیگه در حال تعقیب یک سرباز انگلیسیه ودر بخش دوم داره در بوستون که در تصرف انگلیسی هاست قدم میزنه .این بخش همچنین به طور غیرمستقیم به دورگه بودن کانر هم اشاره می کنه.

(یه دل میگه برم برم یه دل میگه نرم نرم)

2. در این تیکه هم کانر دنبال اون قاصد کرده که به نوعی بهسرد و بی رحم بودن کانر اشاره میکنه.

( آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا )

3. دراین بخش تصویر اون مرده ناشناس رو نشون میده که میشه فهمید یک مورخه. و منظورش از آزادی وفادار بودن به کشورشونه .چون پرچم رو نشون میده.

(هیچ شعری برای این یکی ندارم)


Lord Of The Games بازدید : 68 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)


بالاخره تصاویری جدیدی از بخش گیم پلی بازی رایانه ای assassins creed 3 به انتشار رسید كه در زیر می توانید آن را مشاهده كنید.

برای دیدن در سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید


20120322asscreeiii120120322asscreeiii320120322asscreeiii520120322asscreeiii2

20120322asscreeiii620120322asscreeiii4

Lord Of The Games بازدید : 75 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

یوبی سافت به تازگی تعدادی از عکس های اولیه بازی Assassin’s Creed را منتشر کرده است نکته قابل توجه در این است که قدمت این عکس ها به سال 2004 برمی گردد و دارای ایده هایی بوده که هیچ وقت در این سری استفاده نشد.

این آرت ها توسط Khai Nguyen منتشر شده است. در این تصاویر موارد قابل توجه همچون گیم پلی co-op ، قاتل زن ، و محافظت از یک کودک که مورد ترور واقع شده به چشم می خورد البته این ایده ها تماما دور انداخته شده است و قدمت این تصاویر هم مربوط به زمان سری Prince of Persia است و همچنین نقش پر رنگ شمشیر در این آرت ها نشان می دهد که یوبی سافت میخواسته جانشینی برای POP بیاید.همچنین در این تصاویر طرح اولیه hidden blade هم به چشم می خورد.

تصاویر :


20120503asscree0120120503asscree0220120503asscree0320120503asscree0420120503asscree0520120503asscree0620120503asscree0720120503asscree0820120503asscree0920120503asscree1020120503asscree1120120503asscree1220120503asscree1320120503asscree1420120503asscree1520120503asscree16

Lord Of The Games بازدید : 50 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

اگر ASSASSINS CREED برای کنسول های حرکتی ساخته شود قاعدتا نتیجه ی خوبی نخواهد داد و حتی ممکن است کشته یا زخمی بدهد ولی افرادی از یوبی دست به این کار زده اند و AC: REVELATIONS را با KINECT بازی کرده اند

فرض کنید کشتن دشمنان با هیدن بلید و پریدن از روی ساختمان ها و یا شیرچه زدن توی کاه یا پریدن پا چتر چه قدر مشکل خواهد بود؟

این هم تصاویری از این ماجرا:




Lord Of The Games بازدید : 66 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (0)

سلام به همه دوستان گرامی

اول از هرچیز ورود خودم رو به جرگه ی رز بلاگی ها تبریک میگم!!!

این وبلاگ به زودی راه اندازی می گردد

از طرف مدیریت:انجمن اتاقسلاطین گیم

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
نقد و بررسی هر بازی که خواستید بگید بزارم. از ارشیو ما حتما دیدن کنید پشیمون نمیشین. نظـــــــــــــــــــــر بدید . به انجمن وبلاگ سر بزنید و عضو بشید. با تشکر مدیریت سایت: lord of the games ایمیل مدیر:akmarandi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب سایت چیست؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 109
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 570
  • باردید دیروز : 809
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 570
  • بازدید سال : 66,892
  • بازدید کلی : 178,140